Somalië, Bilis Quoqani - 15 september 1993.

[...]

Zoals verwacht heb ik nog steeds geen post gekregen. Het enige wat ik tot nu toe van jullie vernomen heb is het eerste postpakket en twee telefoontjes via "Radio Oostende".


Het hangt mijn keel uit.

Ik blijf hopen op een postpakket. Gisteren mochten we bellen met thuis via "Radio Oostende". Ik dacht eindelijk iets te vernemen en wat denk je. Die sukkelaars konden maar geen verbinding krijgen met België.



Deze middag om 15:00 moet ik nog een patrouille doen in Billis en dan zit mijn dagtaak er weer op. Er gaan geruchten dat we binnenkort een stad gaan zuiveren. Als dat doorgaat hebben we een mega opdracht voor de boeg.

Ik denk vaak na over wat ik na Somalië ga doen. Een job?
Maar wat? We zullen wel zien.

[...]

Voor het postpakket:
- scheermesjes (Contour)
- 2 fotofilm
- batterij - walkman - 4 pakjes
- snoep (veel koekjes)
- een verrassing